Onderwerp: Re: Kaascouse vs Qucee PunchOutBattles za 28 jan 2012 - 16:05
Ik doe het wel als je hier antwoord op geeft:
Jaap schreef:
Even een vraagje voor de mensen die er bij waren...wat is die setup van Kaascouse voor 'je moeder wordt geneukt door een chef....Cartman' ?
Dat zit er namelijk niet in om een of andere reden...bij de laatste paar battles is het vaker trouwens..dan zie je het POB logo en wordt er een stuk geskipt..waren er toen problemen met de camera ofzo?
Aantal berichten: 1358 Registratiedatum: 01-07-11 Leeftijd: 20
Onderwerp: Re: Kaascouse vs Qucee PunchOutBattles zo 29 jan 2012 - 0:12
Jodenkoek schreef:
Wat gaf me dushi Lubrano aan Kaascouse??
een muffin toen ze dat deed vond ik het een beetje eng en raar, ik voel mij nog steeds ongemakkelijk wanneer ik dat stukje zie en (ze heeft ook een rare lachje)
Laatst aangepast door piraat013 op zo 29 jan 2012 - 0:30; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Kaascouse vs Qucee PunchOutBattles zo 29 jan 2012 - 1:09
piraat013 schreef:
Jodenkoek schreef:
een muffin toen ze dat deed vond ik het een beetje eng en raar, ik voel mij nog steeds ongemakkelijk wanneer ik dat stukje zie en (ze heeft ook een rare lachje)
Aantal berichten: 1358 Registratiedatum: 01-07-11 Leeftijd: 20
Onderwerp: Re: Kaascouse vs Qucee PunchOutBattles zo 29 jan 2012 - 1:55
Jodenkoek schreef:
piraat013 schreef:
Jodenkoek schreef:
Huh waarom een muffin dan? Ik snap het niet
dat weet ik ook niet ik denk - troll actie' - troostprijs - zijn album heet eet smakelijk - of hij is te dun en krijgt muffin aangeboden
Onderwerp: Re: Kaascouse vs Qucee PunchOutBattles zo 29 jan 2012 - 2:42
piraat013 schreef:
Jodenkoek schreef:
Ik weet hoe dat komt. Lubrano is eigenlijk een heks. Normaal geeft ze een rode appel, deze keer een muffin. Dit realiseerde jij je onbewust dus schokte het je.